19 July 2013

Alhamdulillah =)

ASSALAMUALAIKUM..

Bulan puasa, tak baik bermasam muka... Memandangkan hari ini keluar lah sang surat tawaran yang dinanti-natikan, hati ini berdebar-debar.

Betapa remuknya hati bila semak-semak taawaran, ini yang aku dapat....

Online Offer Letter
Sorry. Please be informed that your application for admission into undergraduate programme is unsuccessful.

On behalf of the University, we take this opportunity to thank you for your interest in the University and we hope you will succeed in your future endeavors

------------------------------------------------------------------------------------------------
Ya Allah...dugaan apa lagi ni, aku tak sanggup.. Hati ini gundah-gulana, cuba dan terus cuba mengharapkan kesilapan. Tapi hampa, keputusan tetap sama. Memandangkan waktu berbuka sudah hampir, aku hentikan dulu desakkan ini. Ya Allah, makan pun tak mampu banyak-banyak. Sungguh, hati hancur.

Selepas maghrib aku cuba lagi dengan membawa harapan dan alhamdulillah......

Syukur nikmat tuhan yang tak terhingga. Kadang-kadang aku terfikir kita sentiasa je bersyukur akan nikmat tapi seringkali mudah alpa apabila mengecapi nikmat itu. Peringatan pada diri sendiri yang mengalaminya.
Alhamdulillah, semoga Allah buka jalan bagi ku untuk mudah mengkaji ilmu baru ini. In sha Allah. Doakan saya....

0 comments:

Post a Comment